Najčastejšie otázky (FAQ)

Tlačivá na stiahnutie:

Najčastejšie otázky (FAQ)

Odstúpenie od zmluvy - tlačivo

Najčastejšie otázky (FAQ)

Reklamačný protokol - tlačivo

Objednávka

Musím sa pred objednávkou zaregistrovať?

NIE, tovar je možné objednať aj bez registrácie. Výhodou registrácie je zákaznícky účet, v ktorom je prehľad objednávok, uloženie obľúbených produktov atď.

Môžem tovar objednať aj telefonicky?

ÁNO, ak si si nie ste istý s výberom, tovar môžete objednať na tel.č.: +421 949 126 648.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Po dokončení objednávky Vám príde na Vami zadaný e-mail potvrdenie o spracovaní objednávky, v ktorom je súhrn objednaných produktov a ich cena.

V deň odovzdania tovaru prepravcovi, ktorý Vám ho bude doručovať, budete informovaný e-mailom.

V prípade ak Vám tovar nemôžeme doručiť do 7 pracovných dní (napr. nie je skladom), bude Vás kontaktovať náš pracovník, ktorý Vám upresní termín dodania.

Spôsoby platby

Platba dobierkou

Tovar uhradíte v hotovosti prepravcovi, ktorý ho bude doručovať.

Platba prevodom na účet

Tovar je nutné uhradiť prevodom, alebo vkladom na účet predajcu. Zásielka bude odoslaná po pripísaný na účet.

Platba kartou online

Bezpečná a rýchla úhrada tovaru platobnou kartou cez platobnú bránu.

Platba prostredníctvom online bankovníctva

Platba prostredníctvom online platobnej brány je vždy zrealizovaná okamžite.

Platba na odbernom mieste

Tovar uhradíte v hotovosti, alebo vopred prevodom na účet.

Reklamácia

Ako mám postupovať pred reklamáciou?

Ak niektorý z našich produktov nefunguje ako má, kontaktujte nás pred podaním reklamácie na tel.č: +421 949 126 648. Je možné, že sú produkty nesprávne zapojené atď.

Čo potrebujem k reklamácii?

Je potrebné: reklamovaný produkt (v prípade ovládačov je nutný aj prijímač), kópia daňového dokladu a vyplnený sprievodný list, ktorý stiahnete TU.

Ako urýchlim priebeh reklamácie?

Reklamáciu urýchlite vyplnením stručného popisu o závade produktu v sprievodnom liste, ktorý je k reklamácii potrebný.

Na akú adresu mám tovar odoslať?

LEDprodukt s.r.o., Kasárenská 3627/5, Senica, 90501

Kedy bude reklamácia vyriešená?

Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, v prípade dlhšej čakacej doby (napr. ak tovar na výmenu nie je skladom) Vás budú naši pracovníci kontaktovať.

Ako mi bude doručený vyreklamovaný tovar?

Tovar bude doručený kuriérom Slovak Parcel Service s.r.o..

Spôsob doručenia

Doručenie Kuriérom Slovak Parcel Service s.r.o.

Kedy bude tovar doručený?

Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní, po odovzdaní zásielky prepravcovi z nášho skladu. Zásielka je doručovaná v čase od 8:00 – 17:00. (čas dodania nevieme ovplyvniť)

Kde bude tovar doručený?

Tovar bude doručený na adresu, ktorú ste v objednávke zadali ako DODACIA ADRESA. (môže to byť aj adresa do práce)

Čo mám robiť ak príde zásielka poškodená?

Po prevzatí zásielky je nutné tovar skontrolovať. Ak bola zásielka prepravou poškodená, je nutné spísať s kuriérom škodový zápis, ktorý Vám poskytne kuriér. Poškodenie zásielky je možné reklamovať do 24 hodín od prevzatia. Tovar je v plnej výške poistený.

Odkaz na podanie reklamácie u prepravcu online nájdete TU.

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť?

Tovar je možné vyzdvihnúť na adrese spoločnosti: Kasárenská 3627/5, Senica, 90501. Na odbernom mieste nie je možná platba kartou.

Ako viem, že je tovar pripravený?

Akonáhle bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu, budete informovaný e-mailom.

Kedy si môžem tovar vyzdvihnúť?

Tovar je možné vyzdvihnúť počas pracovných dní od 8:00 - 16:00. 

Vrátenie tovaru

Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od zakúpenia. Tovar nesmie byť poškodený a musí mať originálny obal.

Čo potrebujem pre vrátenie tovaru?

Kompletný nepoškodený tovar (darček / zľavová poukážka – ak bol poskytnutý/á), kópiu daňového dokladu a vyplnený sprievodný list, ktorý stiahnete TU.

Na akú adresu mám tovar odoslať?

LEDprodukt s.r.o., Kasárenská 3627/5, Senica, 90501

Ako mi bude vrátená finančná čiastka?

Čiastka bude vrátená na bankový účet, ktorý zákazník vypíše v sprievodnom liste najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy.